Zásilka přišla poškozena nebo nekompletní?

V případě lehké deformovanosti či poškození vnějšího obalu nemějte obavy zásilku převzít. Ve většině případů je totiž zásilka zcela nepoškozena a v pořádku - nepřevzetí takovéto zásilky mnohdy znamená zbytečné prodloužení dodací lhůty.
UPOZORNĚNÍ!!! Je ovšem zcela nutné sepsat s řidičem protokol o poškozeném či zdeformovaném obalu a nahlásit "převzetí s výhradou".

Pokud zákazník po obdržení a rozbalení svého balíku zjistí, že některý produkt je rozbitý či jinak poškozený, je nutné ihned nahlásit škodu příslušné přepravní službě, prostřednictvím které byla zásilka zákazníkovi doručena. Poškozenou zásilku je také třeba ihned nafotit. Je nutné vyfotit přepravní štítek, obal (s detailem poškození), výstelku a poškozené zboží. Pro uplatnění reklamace u přepravců jsou fotografie nezbytnou součástí, bez nich bude reklamace zamítnuta.

Důležité je zkontrolovat obsah a kompletnost zásilky. V případě, že je zásilka poškozena či nekompletní, je nutné nám tuto informaci neprodleně nahlásit, nejpozději však do 2 kalendářních dnů od převzetí zásilky.

Veškeré tyto informace (nekompletnost, poškození + fotografie) nám prosím zašlete na emailovou adresu eshop@tenzi.cz. Na pozdější reklamace bohužel nemůžeme brát zřetel.

Dále prosím kontaktujte svého dopravce prostřednictvím odkazů níže:

https://www.zasilkovna.cz/reklamace

https://www.dpd.com/cz/cs/faq/jak-mohu-reklamovat-poskozenou-nebo-ztracenou-zasilku/

 
Vše o nákupu