Vše o nákupu
Pro snazší orientaci zde na jednom místě najdete ty nejdůležitější informace o nákupu, nabídce služeb, možnostech spolupráce nebo řešení nejčastějších situací. V případě, že byste zde ani tak nenašli odpověď na svůj dotaz, nás kontaktujte. Rádi vám poradíme.
- Jak vytvořit objednávku?
- Možnosti platby
- Možnosti dopravy
- Velkoobchod a spolupráce
- Reklamace a vrácení zboží
- Zásilka přišla poškozená?
- Kontakty
Nejčastější dotazy zákazníků
🔵 MUSÍM SE PRO OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ ZAREGISTROVAT?
Samozřejmě Vás nebudeme k ničemu nutit, takže pro uskutečnění nákupu registrace nutná není. Stát se členem věrnostního programu tenzi.cz však přináší mnoho výhod. Máte vždy přehled o nejnovějších slevách, bonusech a akčních nabídkách pro členy programu.
Vaše předchozí objednávky se ukládají do historie a Vy tak nemusíte znovu hledat produkty, které si kupujete pravidelně. Registrace u nás navíc není závazná, můžete ji tedy kdykoliv bezplatně zrušit. Zaregistrovat se můžete zde.
🔵 ZA JAK DLOUHO MI ZBOŽÍ DORAZÍ?
Termín dodání objednávky se odvíjí od dopravce a způsobu dopravy, které jste si zvolili.
Dopravce má Vaše kontaktní údaje a bude Vás informovat o přesném termínu a času doručení.
🔵 ZBOŽÍ MI STÁLE NEPŘIŠLO, CO TEĎ?
Zkontrolujte si Vaši e-mailovou schránku, dopravce Vám mohl zaslat dodatečné informace o termínu dodání, případně Vám zpráva mohla spadnout do spamové schránky.
Pokud dopravce žádné informace neposkytl, kontaktujte náš zákaznický servis na: +420 775 592 246 a my situaci rychle vyřešíme.
🔵 PŘIŠEL MI JINÝ, NEBO POŠKOZENÝ VÝROBEK.
Kontaktujte náš zákaznický servis na eshop@tenzi.cz, nebo +420 775 592 246, a my problém v co nejkratší době vyřešíme.
🔵 JE MOŽNÝ OSOBNÍ ODBĚR ZBOŽÍ?
Zboží si můžete vyzvednout v naší kanceláři na adrese Topolová 915, 289 24 Milovice v pracovní dny od pondělí do pátku mezi 8:00 – 14:00.
Objednané zboží, které je na centrálním skladu, odesíláme na výdejní místo v den objednání při objednávce do 08:00 hod.
Vyzvednutí v tomto případě je možné v ten samý den. O přesném termínu vyzvednutí zboží budete vždy informováni e-mailem. V košíku je vždy u každého zboží uvedena doba dodání.
🔵 CHCI ZMĚNIT POTVRZENOU OBJEDNÁVKU, JAK MÁM POSTUPOVAT?
Měnit zadanou a potvrzenou objednávku lze pouze v případě volby dodání na dobírku. Kontaktujte nás telefonicky nejpozději do 30 minut od potvrzení objednávky a my provedeme požadované změny za Vás.
Telefonní kontakt na zákaznickou linku je +420 775 592 246.
🔵 JAK ZJISTÍM, ŽE PLATBA PROBĚHLA V POŘÁDKU?
Po dokončení objednávky posíláme na Vámi uvedenou adresu potvrzovací e-mail. V případě, že Vám e-mail nedorazil se nejdříve podívejte do spamové schránky a poté kontaktujte náš zákaznický servis na marketing@tenzi.cz.
🔵 KDE SE MOHU INFORMOVAT O STAVU REKLAMACE?
Veškeré potřebné informace o stavu reklamace jsme Vám odeslali na e-mail, další dotazy rádi zodpovíme na zákaznické lince +420 775 592 246 případně na marketing@tenzi.cz.
Napište nám
Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.